* RES-STU Chat

Refresh History
  • That_Guy: CHOY CHOY CHOY! Welcome back. We missed you.
    March 27, 2020, 01:22:40 AM
  • Choy: social distancing= more postal time ;D
    March 26, 2020, 12:13:17 PM
  • Choy: social distancing = more postal time :D
    March 26, 2020, 12:05:24 PM
  • FUBAR!!: sup dude
    March 26, 2020, 10:36:47 AM
  • MR.SUICIDE: Meow
    March 26, 2020, 10:32:55 AM
  • FUBAR!!: Choy is back and .:*Tz*:. Hu$ f Gm$
    March 25, 2020, 10:19:08 PM
  • FUBAR!!: Choy is back and .:*Tz*:. Hu$ f Gm$
    March 25, 2020, 10:18:11 PM
  • That_Guy: Oh cool, A chat box. Niceeeee
    March 25, 2020, 09:26:12 AM
 
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Dot Guests: 35
Dot Hidden: 0
Dot Users Online:
26 8-05-19 is the Postal Ser... default_avatar

Replies LONEWOLFJE


1 RWS's Postal 4 no regerts... default_avatar

Replies LONEWOLFJE


1 Zuri's Art default_avatar

Replies LONEWOLFJE


4 WELCOME BACK!! default_avatar

Replies LONEWOLFJE


3 Postal 4 default_avatar

Replies LONEWOLFJE


Author Topic: Yay, I finished my painting for class!  (Read 9162 times)

Gamefan74

  • Holy SHIT!
  • Posts: 930
    • Steam ID - Gamefan74
    • MSN Messenger - gamefan74@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Re: Yay, I finished my painting for class!
« Reply #15 on: May 18, 2012, 03:13:25 AM »
Cool, I didn't know you could model and texture as well. We could've used you for all sorts of things. :D

LORD MJ

  • Holy SHIT!
  • Posts: 1139
  • The LORD of all Lords
    • View Profile
    • http://lordmjproductions.weebly.com
Re: Yay, I finished my painting for class!
« Reply #16 on: May 18, 2012, 05:47:19 AM »
I'm playing the longest Journey right now in fact, fantastic game even if the puzzles are kinda odd.

EDIT: oh right, I guess my sig kinda gives that away :)


Hm, that game looks like a lot of fun. I didn't know you were in this type of games.

May I recommend one of my favorites, the game that I'm itching to install and play right now, for the third time.
http://www.kheops-studio.com/game/voyage-journey-to-the-moon

There are a few flaws with the game like a lot of backtracking and some hard puzzles, but the game is still an amazing piece of work in my eyes.

When I get mad I just want to go POSTAL.

wolve

  • Holy SHIT!
  • Posts: 9767
    • Steam ID - wolveski
    • View Profile
    • http://www.eccentricinc.webs.com/
Re: Yay, I finished my painting for class!
« Reply #17 on: May 19, 2012, 05:07:56 AM »
hurray got another project done  :D  We had to model/texture/rig a character.  I would've done a ton of things differently, but since this is my first complete rig I thought it turned out okay.  I consider it a good learning experience if nothing else  :P





http://i113.photobucket.com/albums/n217/Duck-and-Cover/rig3.jpg

Yeah man.... I swear we will get your shit into games some how :)


That's my eventual goal :D


wow you've come along way since i first showed you how to model a spanner in max (^_^)
you've sure surpassed anything i can do in maya lol

Learned well,you have. Force be strong in this one!

I Hate Bipolar,It's Awsome!!

Dakjak1991

  • Rampage!
  • Posts: 90
  • Lick Saggy Gaga Tits, Bitch!
    • View Profile
    • Email
Re: Yay, I finished my painting for class!
« Reply #18 on: May 19, 2012, 01:44:47 PM »
Excellent job with the model Duck-and-Cover! You have (are) a true talent! Keep it up!
"JB gives gooood BJs, signed JB." -Jerri Blank

Duck-and-Cover

  • Holy SHIT!
  • Posts: 1300
  • All robots report to the dance floor
    • Xbox Live - DuckAndCoverr
    • Steam ID - duckandcover
    • View Profile
    • Art Site
Re: Yay, I finished my painting for class!
« Reply #19 on: May 19, 2012, 04:49:53 PM »
Thanks Dakjak  :D

Cool, I didn't know you could model and texture as well. We could've used you for all sorts of things. :D


hehe, well I can always help from here on out  ;)

wow you've come along way since i first showed you how to model a spanner in max (^_^)
you've sure surpassed anything i can do in maya lol

Learned well,you have. Force be strong in this one!



I remember! I still have that model floating around somewhere

You've been a big inspiration dude  8)

Dakjak1991

  • Rampage!
  • Posts: 90
  • Lick Saggy Gaga Tits, Bitch!
    • View Profile
    • Email
Re: Yay, I finished my painting for class!
« Reply #20 on: May 19, 2012, 10:04:40 PM »
You're welcome!  ;D

wolve

  • Holy SHIT!
  • Posts: 9767
    • Steam ID - wolveski
    • View Profile
    • http://www.eccentricinc.webs.com/
Re: Yay, I finished my painting for class!
« Reply #21 on: May 20, 2012, 03:27:33 AM »
seriously i'm proud of you dude,amount of tutorials ive done and people still ask me how to do this that and other makes me smile when someone comes back with a great peace of work like this you and pixel sure have mastered Maya (^_^)

give that man a beer!

Duck-and-Cover

  • Holy SHIT!
  • Posts: 1300
  • All robots report to the dance floor
    • Xbox Live - DuckAndCoverr
    • Steam ID - duckandcover
    • View Profile
    • Art Site
Re: Yay, I finished my painting for class!
« Reply #22 on: May 20, 2012, 06:37:51 PM »
appreciated man ;D

ah yeah Pixel's work is fantastic.  Every time he shows me something its quality stuff, especially the kickass saloon scene he did for his final
« Last Edit: May 20, 2012, 06:43:43 PM by Duck-and-Cover »