* RES-STU Chat

Refresh History
  • FUBAR!!: yes it is up and welcome back!
    April 03, 2020, 10:34:56 AM
  • poop87: how y'all been? last time i was here was like nearly 4 yrs ago
    April 01, 2020, 06:32:15 PM
  • poop87: wow the site's still up
    April 01, 2020, 06:32:01 PM
  • That_Guy: CHOY CHOY CHOY! Welcome back. We missed you.
    March 27, 2020, 01:22:40 AM
  • Choy: social distancing= more postal time ;D
    March 26, 2020, 12:13:17 PM
  • Choy: social distancing = more postal time :D
    March 26, 2020, 12:05:24 PM
  • FUBAR!!: sup dude
    March 26, 2020, 10:36:47 AM
  • MR.SUICIDE: Meow
    March 26, 2020, 10:32:55 AM
  • FUBAR!!: Choy is back and .:*Tz*:. Hu$ f Gm$
    March 25, 2020, 10:19:08 PM
  • FUBAR!!: Choy is back and .:*Tz*:. Hu$ f Gm$
    March 25, 2020, 10:18:11 PM
  • That_Guy: Oh cool, A chat box. Niceeeee
    March 25, 2020, 09:26:12 AM
 
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Dot Guests: 26
Dot Hidden: 0
Dot Users Online:
7 Ratz server duplication default_avatar

Replies LONEWOLFJE


10 Would you believe: it cos... default_avatar

Replies LONEWOLFJE


0 PayPal to Maintain the si... DisgruntledGirl

Replies DisgruntledGirl


0 I NEED A WEB ADMIN TO HEL... DisgruntledGirl

Replies DisgruntledGirl


4 Zuri's Art default_avatar

Replies LONEWOLFJE


Author Topic: Eternal Damnation on Oldskool floppy disc !  (Read 1690 times)

Mista.X

  • Rampage!
  • Posts: 135
    • MSN Messenger - benfa@live.de
    • View Profile
    • http://www.burnxp.co-i60.com
    • Email
Eternal Damnation on Oldskool floppy disc !
« on: August 25, 2005, 08:36:40 PM »
Yeah floppy disc rulez !
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Mista.X »

Pixel

  • Holy SHIT!
  • Posts: 1360
    • MSN Messenger - douglasnew@gmail.com
    • AOL Instant Messenger - none
    • Yahoo Instant Messenger - none
    • View Profile
Eternal Damnation on Oldskool floppy disc !
« Reply #1 on: August 26, 2005, 10:25:48 AM »
heh cool but why not a black cover
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by pixel-perv »

WDV_be

  • First Blood!
  • Posts: 8
    • View Profile
Eternal Damnation on Oldskool floppy disc !
« Reply #2 on: August 26, 2005, 05:03:37 PM »
the data must be VERY copresed then...  :D lol
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by WDV_be »

SKillMaster

  • God Like!
  • Posts: 341
    • MSN Messenger - skillmast3r@hotmail.com
    • View Profile
Eternal Damnation on Oldskool floppy disc !
« Reply #3 on: August 26, 2005, 05:20:33 PM »
omg, idea copycat!  :threaten:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by SKillMaster »

Mista.X

  • Rampage!
  • Posts: 135
    • MSN Messenger - benfa@live.de
    • View Profile
    • http://www.burnxp.co-i60.com
    • Email
Eternal Damnation on Oldskool floppy disc !
« Reply #4 on: August 27, 2005, 06:04:38 PM »
lol SKill dont hurt me  :D It was so enticing :)
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Mista.X »