* RES-STU Chat

Refresh History
  • FUBAR!!: yes it is up and welcome back!
    April 03, 2020, 10:34:56 AM
  • poop87: how y'all been? last time i was here was like nearly 4 yrs ago
    April 01, 2020, 06:32:15 PM
  • poop87: wow the site's still up
    April 01, 2020, 06:32:01 PM
  • That_Guy: CHOY CHOY CHOY! Welcome back. We missed you.
    March 27, 2020, 01:22:40 AM
  • Choy: social distancing= more postal time ;D
    March 26, 2020, 12:13:17 PM
  • Choy: social distancing = more postal time :D
    March 26, 2020, 12:05:24 PM
  • FUBAR!!: sup dude
    March 26, 2020, 10:36:47 AM
  • MR.SUICIDE: Meow
    March 26, 2020, 10:32:55 AM
  • FUBAR!!: Choy is back and .:*Tz*:. Hu$ f Gm$
    March 25, 2020, 10:19:08 PM
  • FUBAR!!: Choy is back and .:*Tz*:. Hu$ f Gm$
    March 25, 2020, 10:18:11 PM
  • That_Guy: Oh cool, A chat box. Niceeeee
    March 25, 2020, 09:26:12 AM
 
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Dot Guests: 52
Dot Hidden: 0
Dot Users Online:
5 Ratz server duplication default_avatar

Replies LONEWOLFJE


10 Would you believe: it cos... default_avatar

Replies LONEWOLFJE


0 PayPal to Maintain the si... DisgruntledGirl

Replies DisgruntledGirl


0 I NEED A WEB ADMIN TO HEL... DisgruntledGirl

Replies DisgruntledGirl


4 Zuri's Art default_avatar

Replies LONEWOLFJE


Author Topic: Re: i'm new, plz help with weapons  (Read 2777 times)

wolve

  • Holy SHIT!
  • Posts: 9767
    • Steam ID - wolveski
    • View Profile
    • http://www.eccentricinc.webs.com/
Re: i'm new, plz help with weapons
« on: July 25, 2008, 08:49:43 PM »
on AWP your best off getting fudge pack vertion

viewtopic.php?f=116&t=4412

get meshes too from same thread (it installs in its own folder like AW)

were you meet kamek for zombie mission,near garnish walk through to next map and at end you will notice a new tunnel ;)

I Hate Bipolar,It's Awsome!!

CrackerJack

  • First Blood!
  • Posts: 5
    • View Profile
    • Email
Re: i'm new, plz help with weapons
« Reply #1 on: July 25, 2008, 08:27:42 PM »
don't really care about the zombies, it's just cool to have a new spot on the map ^^

where can i find these new maps ? O:

CrackerJack

  • First Blood!
  • Posts: 5
    • View Profile
    • Email
Re: i'm new, plz help with weapons
« Reply #2 on: July 25, 2008, 04:48:32 PM »
omg thanks !

now i can really do some serious damage >:D

oh and if you could answer me another question that would be awesome ^^

so i went to the school on tuesday, killed the zombies bla bla. but then on wednesday it isn't on the map. help ? =(

wolve

  • Holy SHIT!
  • Posts: 9767
    • Steam ID - wolveski
    • View Profile
    • http://www.eccentricinc.webs.com/
Re: i'm new, plz help with weapons
« Reply #3 on: July 25, 2008, 08:01:51 PM »
yeah its like a side quest,if you have AWP (updated vertion of AW7) theres a few new maps leading to school,but no zombies that only happens on tuesday

wolve

  • Holy SHIT!
  • Posts: 9767
    • Steam ID - wolveski
    • View Profile
    • http://www.eccentricinc.webs.com/
Re: i'm new, plz help with weapons
« Reply #4 on: July 25, 2008, 12:32:20 AM »
viewtopic.php?f=116&t=4010&p=49317&hilit=go+to+actor#p49317

same kinda thing for any new weapon,open the editor and a map were you want to place them then click on actors and open the .u

allternativly theres the modofmods 2 with a lot of combined mods for AWP

viewtopic.php?f=116&t=4016&hilit=modofmods

CrackerJack

  • First Blood!
  • Posts: 5
    • View Profile
    • Email
i'm new, plz help with weapons
« Reply #5 on: July 24, 2008, 11:11:38 PM »
first of all hi (:

so, i've searched all over the forum and i've not seen any full tutorial or whatever on how to put in new weapons into awp. i'm seriously stressing out, all weapons are so cool and i can't use them :( and i have to give props to the ppl who made them and the mods, really awesome ^^

so if you can help on a step by step guide how to to put in the new weapons i'd aprecciate it