Welcome, Guest. Please login or register.
Dot Guests: 29
Dot Hidden: 0
Dot Users Online:
5 {YFW} Vincent Kane RIP Bigman

Replies Bigman


40 Ratz House of Games fight... default_avatar

Replies DeathJR


8 2018 default_avatar

Replies LONEWOLFJE


1 Random Music.. FUBAR!!

Replies FUBAR!!


3 Happy Thanksgiving! default_avatar

Replies Heather


Author Topic: Random Video Thread  (Read 28851 times)

biohazardous_snark

  • Holy SHIT!
  • Posts: 1812
    • View Profile
Random Video Thread
« on: March 02, 2007, 06:01:54 PM »
Wit the addition of the youtube button, it would be cool to have a random video thread. Here's some videos I find funny

This thread is now the random video thread.




Paedophile special of Brasseye
Part 1


Part 2


Part 3





http://www.youtube.com/watch?v=-3JCESdFNyw (Embedding disabled, limit reached)
http://www.youtube.com/watch?v=A4Yf-7Z_6PE (Embedding disabled, limit reached)
http://www.youtube.com/watch?v=6gWoeSoVAj0 (Embedding disabled, limit reached)
http://www.youtube.com/watch?v=m1TcuijzN7Y (Embedding disabled, limit reached)
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by biohazardous_snark »

wolve

  • Holy SHIT!
  • Posts: 9767
    • Steam ID - wolveski
    • View Profile
    • http://www.eccentricinc.webs.com/
Random Video Thread
« Reply #1 on: March 25, 2007, 04:26:57 AM »


so true :P



just becuase i love rocky horror :D



hahaahahahahah



numa song,i do this when i learn something new :)

come on admit it i bet loads of you out there do same thing :P
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by wolve »

I Hate Bipolar,It's Awsome!!

Duck-and-Cover

  • Holy SHIT!
  • Posts: 1300
  • All robots report to the dance floor
    • Xbox Live - DuckAndCoverr
    • Steam ID - duckandcover
    • View Profile
    • Art Site
Random Video Thread
« Reply #2 on: March 31, 2007, 03:30:52 PM »
Lightning Bolt!



Yeah, I laughed pretty damn hard.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Duck-and-Cover »

Panzer89

  • Shotgun Surgeon
  • Administrator
  • Holy SHIT!
  • Posts: 2061
  • Take ten shots and call me in the morning
    • Xbox Live - Panzer89
    • PSN - Panzer_89
    • Steam ID - Panzer_89
    • View Profile
    • Team Fortress 2
Random Video Thread
« Reply #3 on: March 31, 2007, 04:48:39 PM »
Quote from: '' dateline=''
Lightning Bolt!


Yeah, I laughed pretty damn hard.


Whoah whoah! Was that a girl standing in the lower left corner of the video? I'm calling fake.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Panzer89 »
"There's black diamond coal burnin' in my veins, and a taste in my mouth I just can't explain" - The Hunger by Kreeps

Duck-and-Cover

  • Holy SHIT!
  • Posts: 1300
  • All robots report to the dance floor
    • Xbox Live - DuckAndCoverr
    • Steam ID - duckandcover
    • View Profile
    • Art Site
Random Video Thread
« Reply #4 on: March 31, 2007, 04:51:46 PM »
Quote from: '' dateline=''
Quote from: \"Duck-and-Cover\"
Lightning Bolt!


Yeah, I laughed pretty damn hard.

Whoah whoah! Was that a girl standing in the lower left corner of the video? I'm calling fake.


Uhhh, I'm afraid I don't see why...
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Duck-and-Cover »

MentalMan

  • Holy SHIT!
  • Posts: 2182
    • ICQ Messenger - 190082647
    • MSN Messenger - Ragnara_DC@web.de
    • View Profile
Random Video Thread
« Reply #5 on: March 31, 2007, 05:09:03 PM »
Hahahaha, awesome. "Guns dont kill people, magic missiles do!" ( °_°)
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by MentalMan »

wolve

  • Holy SHIT!
  • Posts: 9767
    • Steam ID - wolveski
    • View Profile
    • http://www.eccentricinc.webs.com/
Random Video Thread
« Reply #6 on: March 31, 2007, 06:24:27 PM »
......ive played this around 10 maybe more times,lightning bolt,sleep death?

....i don't get it :/
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by wolve »

Panzer89

  • Shotgun Surgeon
  • Administrator
  • Holy SHIT!
  • Posts: 2061
  • Take ten shots and call me in the morning
    • Xbox Live - Panzer89
    • PSN - Panzer_89
    • Steam ID - Panzer_89
    • View Profile
    • Team Fortress 2
Random Video Thread
« Reply #7 on: March 31, 2007, 11:36:21 PM »
Quote from: '' dateline=''
Quote from: \"Panzer89\"
Quote from: \"Duck-and-Cover\"
Lightning Bolt!


Yeah, I laughed pretty damn hard.

Whoah whoah! Was that a girl standing in the lower left corner of the video? I'm calling fake.

Uhhh, I'm afraid I don't see why...


The old sterotype of girls aren't into those things.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Panzer89 »

wolve

  • Holy SHIT!
  • Posts: 9767
    • Steam ID - wolveski
    • View Profile
    • http://www.eccentricinc.webs.com/
Random Video Thread
« Reply #8 on: April 01, 2007, 08:53:11 AM »


my kind of crazy music,DJ music.

Happy Hardcore All The Way  ;)
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by wolve »

Duck-and-Cover

  • Holy SHIT!
  • Posts: 1300
  • All robots report to the dance floor
    • Xbox Live - DuckAndCoverr
    • Steam ID - duckandcover
    • View Profile
    • Art Site
Random Video Thread
« Reply #9 on: April 01, 2007, 02:27:33 PM »
Quote from: '' dateline=''
The old sterotype of girls aren't into those things.

These are modern times... :)

Quote from: '' dateline=''
......ive played this around 10 maybe more times,lightning bolt,sleep death?

....i don't get it :/


It's the fact that they're taking it so seriously.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Duck-and-Cover »

MentalMan

  • Holy SHIT!
  • Posts: 2182
    • ICQ Messenger - 190082647
    • MSN Messenger - Ragnara_DC@web.de
    • View Profile
Random Video Thread
« Reply #10 on: April 01, 2007, 03:17:03 PM »
Quote from: '' dateline=''
my kind of crazy music,DJ music.

Happy Hardcore All The Way  ;)


good god, i hate such music :blah:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by MentalMan »

wolve

  • Holy SHIT!
  • Posts: 9767
    • Steam ID - wolveski
    • View Profile
    • http://www.eccentricinc.webs.com/
Random Video Thread
« Reply #11 on: April 01, 2007, 03:29:04 PM »
Quote from: '' dateline=''
It's the fact that they're taking it so seriously.

ohhhhhh

Quote from: '' dateline=''
good god, i hate such music


i'm gonna start calling you the cardboardman,no mr bean no final fantasy and no happy hardcore,ya missrable git you need to live a little  :nana:

happy hardcore rulez!!!!
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by wolve »

Axeman

  • Rampage!
  • Posts: 142
    • View Profile
Random Video Thread
« Reply #12 on: April 01, 2007, 03:31:58 PM »
I believe this video speaks for itself
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Axeman »
Maps Here

wolve

  • Holy SHIT!
  • Posts: 9767
    • Steam ID - wolveski
    • View Profile
    • http://www.eccentricinc.webs.com/
Random Video Thread
« Reply #13 on: April 01, 2007, 04:04:39 PM »
lmfao
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by wolve »

biohazardous_snark

  • Holy SHIT!
  • Posts: 1812
    • View Profile
Random Video Thread
« Reply #14 on: April 01, 2007, 05:52:07 PM »
Quote from: '' dateline=''
Quote from: \"wolve\"
my kind of crazy music,DJ music.

Happy Hardcore All The Way  ;)

good god, i hate such music :blah:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by biohazardous_snark »